HELP - Frequently Asked Question
Mementomori is always here for the excellent customer service
yet why not see if your questions has been answered below.
  • 리뉴얼 전 구매내역은 어떻게 확인 가능한가요? 

    리뉴얼 전 온라인 스토어 구매내역은 프로그램을 통해 관리하고 있으며, 매 구매시 합산하여 등급 조정에 반영하고 있습니다.

    혹시라도 쇼룸에서 구매한 내역이 누락 된 경우 메멘토모리 고객 센터(070-4236-4660, cs@mementomori.co.kr)로 구매영수증 첨부하여 주시면 확인 후 반영해 드리도록 하겠습니다.  

  • 회원 탈퇴를 하고 싶습니다.

     

    How do I delete my account?​

    My Account 를 클릭하신 후 Account Information 하단의 회원탈퇴를 눌러주시면 됩니다. 다음에 더 좋은 모습으로 뵙겠습니다.​

     

    Click on My Account then proceed to Account Information to click on to "Delete Account". We wish go see you again soon.​

  • 비밀번호를 변경하고 싶습니다.

     

    How can I change my password?​ 

    My Account 를 클릭하신 후 Account Information 하단의 비밀번호 변경하기를 눌러주시면 됩니다.

     

    Click on My Account then go to Account Information to click on to "Change Password" button to  change your password.​